Facebook reklama collection

Šiandien Facebooke atsirado naujas reklamos formatas Collection (liet. kolekcija), kurią jau išbandė ADIDAS kompanija ir spėjo pasigirti 28 proc. padidėjusių pardavimų skaičiumi. Nepraleiskite progos ir jūs, supažindinti savo klientus su naujomis prekėmis išskirtiniu būdu.

Kokios Facebook reklamos naujienos?

Facebook mokamos reklamos naujiena Collection pasieks tikslines klientų auditorijos sienas reklaminiu baneriu ar filmuku, po kuriuo bus rodomos keturios su vizualu susijusios prekių nuotraukos. Vartotojas liks Facebook platformoje (panašiai kaip Canvas atveju) ir greitai, vieno mygtuko paspaudimu ras dar daugiau prekių, o jeigu tiksliau, šiuo metu kataloge galima patalpinti iki 50 skirtingų produktų. Paspaudus ant norimos prekės, potencialus klientas bus nukreipiamas į jūsų svetainę ar aplikaciją, kurioje produktą galės įsigyti. Sunku išsirinkti, kurios prekės sudomins jūsų klientą? Tuo jau spėjo pasirūpinti Facebook, kuris nustatys aktualiausius produktus jūsų vartotojams. Svarbu atkreipti dėmesį į tai, jog reklama bus pasiekiama tik mobiliųjų įrenginių vartotojams.

 

Facebook reklama
Collection reklamos pavyzdys

Kokie Facebook Collection reklamos rezultatai?

Prekės ženklo ADIDAS rinkodaros atstovė Rebecca Watts teigė, jog naujos Facebook reklamos dėka skatinamas kryžminis pardavimas (angl. cross sell), t. y. padidinama susijusių produktų prekyba. Kryžminio pardavimo metodas marketingo specialistams seniai žinomas, tik niekuomet dar nebuvo taip paprasta ir efektyvu jį pritaikyti. Jeigu įdomu, tai ADIDAS atveju ROI padidėjo 5,3 kartus lyginant su išleistais reklamai pinigais vien tik išbandžius prieš tai paminėtą Facebook reklamos formą. Jų pasirinkta video reklama apžvelgė džemperio privalumus, šalia vaizdinės medžiagos strategiškai atsirado kelioninis džemperis, priderintas vyriškas krepšys bei sportbačiai. Šios reklamos privalumas tas, kad panašaus stiliaus prekės sugundys klientą įsigyti daugiau arba bent jau peržvelgti siūlomą prekių katalogą.

Facebook sukūrė šią reklamos formą ne veltui, o atsižvelgiant į išmaniuosius telefonus naudojančių žmonių poreikius ir augančią jų tendenciją apsipirkinėti internete mobiliaisiais įrenginiais. Taip pat jau daugiau nei 56.5% visų Facebook vartotojų prisijungia tik per išmanųjį telefoną ir tai tik pagrindžia faktą, kad visas internetinis marketingas pirmiausia turi būti MOBILE FIRST.

Nespėjat sekti greitai besikeičiančių internetinės rinkodaros naujienų? Mūsų naujienlaiškis pats pirmas supažindins jus su svarbiausiomis marketingo naujovėmis. O jei dar turit klausimų ar šiaip reikia patarimo, lauksim jų su išskėstomis rankomis.

Autorius
Dovydas Reinikevičius
Dovydas Reinikevičius
Skaitmeninės rinkodaros agentūros BeeMarketing direktorius. Nuo 2011 m. padeda verslams generuoti daugiau pardavimų išnaudojant skaitmeninę rinkodarą.